انتقاد از اظهارنظرهای جنجالی یک نماینده مجلس

انتقاد از اظهارنظرهای جنجالی یک نماینده مجلس

به گزارش پارلمان ایران دات کام، ادعای دخالت ایران در خرید پیجرهای مورد استفاده حزب الله به نقل از یک نماینده مجلس روز یکشنبه به تیتر پر بازتاب در یک سایت خبری تبدیل شد.



به گزارش حبرآنلاین روزنامه ایران نوشت: دو هفته پیش هم این رسانه در گفت و گویی با همین نماینده (بخشایش اردستانی) به نقل از او ادعای ارسال موشک و پهپاد به روسیه در ازای واردات سویا و ذرت را منتشر نموده بود.

وی در ماجرای ترور شهید اسماعیل هنیه هم مدعی بود آن حمله تروریستی با ریزپرنده یا سلاحی شبیه موشک «از ایستگاه شماره ۲ توچال به محل اقامت» انجام شده است.

اظهارات هزینه آفرین

ادعاهای نامستندی که یکی بعد از دیگری مطرح شده اند و با اینکه در مورد ارسال موشک و پهباد به روسیه به تکذیب از جانب شخص اردستانی و حذف گفتگو از سایت خبری و در مورد اخیر یعنی پیجرهای مورد استفاده حزب الله هم به توضیح اردستانی و واکنش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و ادعای تقطیع شدن حرف ها انجامیده، اما در هر مقطع تبعات خاص خویش را به دنبال داشته است. چنان که ادعای غیرواقعی ارسال تسلیحات به روسیه به دستاویزی در دست کشورهای غربی و رسانه هایشان در جهت به ثمر رساندن فضاسازی هایشان ضد ایران و همچون مستمسک تحریم شرکت «ایران ایر» قرار گرفت.
مدعای در ارتباط با پیجرهای مورد استفاده حزب الله لبنان هم در حالی مطرح شده که بعد از جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی از راه انفجار این دستگاه ها از جانب هیچ یک از طرفین، ادعای مداخله ایران در خرید این پیجرها مطرح نشد و در گزارش علنی حامیان اسرائیل اذعان شده که چگونه رژیم صهیونیستی با تأسیس شرکتهای صوری همچون در مجارستان برای نفوذ در زنجیره تأمین وسایل اقدام نموده است.


منبع:

1403/07/03
12:14:51
0.0 / 5
64
تگهای خبر: حامی , سایت , طرح , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵