بیگ محمدی مطرح كرد؛

برخی رسانه ها با تخریب چهره های جهادی آب به آسیاب دشمنان می ریزند

برخی رسانه ها با تخریب چهره های جهادی آب به آسیاب دشمنان می ریزند

به گزارش پارلمان ایران دات کام، رئیس مؤسسه طنین ایثارگران کشور اظهار داشت: بعضی از رسانه ها با تخریب چهره های جهادی آب به آسیاب دشمنان می ریزند.



به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از مهر، اسماعیل بیگ محمدی رئیس مؤسسه طنین ایثارگران کشور با تکیه بر این که فرهنگ ایثار و شهادت طلبی میراث قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) اظهار داشت: مقاومت و ایثار علت تامه پیروزی انقلاب اسلامی و مهم ترین سرمایه نظام وعامل تحقق تمدن نوین اسلامی است.
وی اضافه کرد: تابحال و بخصوص در چند سال گذشته غلبه بر تمام توطئه ها و ناکام گذاشتن دشمنان در فتنه گری های همه و همه مرهون فرهنگ مقاومت و ایثارگری است. به همین دلیل هر نیروی جهادی و مومن که در این راه مقدس حرکت می کند در مقابل آماج تیرهای مرئی و نامرئی توطئه و دسیسه های دشمنان و گاهی هم به جهت فرافکنی ها، مورد نامهربانی دوستان قرار می گیرد.
رئیس مؤسسه طنین ایثارگران کشور با اشاره به اینکه امروز که دشمنان اسلام بخصوص رژیم کودک کش، غاصب و خونخوار اسرائیل با تمام دد منشی و سفاکی نمی توانند در مقابل پاسداران و رزمندگان اسلام در زمینه کارزار هماوردی کنند، اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران، قصد دارند از راه رسانه و عواملشان با تخریب افکار عمومی، تهییج احساسات اقشار و اقوام متعدد ایران، جریان جدیدی رقم بزنند تا به هدف دیرینشان یعنی جدایی برخی استانها، کوچک کردن و تضعیف ایران عزیز، ایجاد «آی مک» و کریدور شمال- جنوب و نا امن کردن شمال خلیج فارس در نتیجه نابودی اقتصاد و مردم ایران، دست یابند.
بیگ محمدی اظهار داشت: اهالی رسانه باید با هوشمندی و رصد کارهای تبلیغاتی و شناسایی حربه های دشمن، در مورد تولید و نشر محتوا برنامه داشته باشند تا مکر و دسیسه دشمنان را بی اثر کنند اما متأسفانه بعضی از رسانه ها با تخریب چهره های جهادی آب به آسیاب دشمنان می ریزند و رسانه های بی ارزشی مانند اینترنشال که بلند گوی جلادان، غاصبان و ظالمان جهان هستند از این حربه برای ایجاد ناامنی و بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان نظام، بهره می برند.
وی در انتها اظهار داشت: حسینیه شهدای مقاومت با وجود برگزاری مراسم مذهبی به مکانی برای کارهای فرهنگی و مقابله با جنگ های ترکیبی و رسانه ای دشمن مبدل خواهد شد چونکه این حسینیه با ایجاد هیأت اندیشه ورز متشکل از کارشناسان و نخبگان فرهنگ، هنر و رسانه می خواهد با اجرای هر برنامه، پیامی به اقتضای شرایط موجود به جامع انتقال دهد و متناسب با برنامه های مقاومتی از سخنرانان برجسته و مداحان شناخته شده کشور استفاده نماید ازاین رو هر سخنرانی و برنامه این حسینیه علاوه بر ترویج معارف دینی و اخلاقی، پایگاهی برای روشنگری آحاد مردم و بی اثر کردن هجمه های رسانه ای و تبلیغاتی دشمن خواهد بود. پیامبر اکرم فرمودند: «کسیکه بامداد کند و دغدغه مسلمانان را نداشته باشد مسلمان نیست» به همین دلیل موسسه طنین ایثارگران علاوه بر نشر فرهنگ ایثار و شهادت، کمک به محرومان و مناطق کم برخوردار کشور را سرلوحه کارهای خود قرار داده تا از این راه هم در زمینه انتقال فرهنگ مقاومت و ایثار به جامعه اثرگذار باشد.


منبع:

1403/08/01
11:25:43
0.0 / 5
5
تگهای خبر: برنامه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴