مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

بیشتر از 480 رسانه در خوزستان فعال می باشند

بیشتر از 480 رسانه در خوزستان فعال می باشند

به گزارش پارلمان ایران دات کام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار داشت: بیش از ۴۸۰ رسانه فعال در این استان خوزستان مشغول فعالیت هستند و اثرگذاری محسوسی در جامعه دارند.



به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از مهر، مجید منادی عصر امروز چهارشنبه در کارگاه آموزشی تخصصی طنز در رسانه به همت مرکز رسانه و جریان سازی حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان برگزار شد، ضمن اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات و نقش آفرینی اصحاب رسانه در این حماسه عظیم بیان نمود: انتخابات همواره بعنوان سرمنشاء خیلی از تحولات در سرنوشت ملت ها تاثیر بسیار عمیق و شگرفی به همراه داشته و دراین میان رسانه ها نقش جدی، اثرگذار و تاریخی در حماسه انتخابات برعهده دارند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: استان خوزستان از بُعد کمی و کیفی در رسانه، جز استانهای اول کشور به شمار می آید و بیشتر از ۴۸۰ رسانه فعال در استان خوزستان مشغول فعالیت هستند و اثرگذاری محسوسی در جامعه دارند.
وی اظهار نمود: استان خوزستان به واسطه پیشینه اصیل و عظیمی که در حوزه فرهنگ دارد، مسئله سخن و ادب در آن همیشه در رأس امور بوده است و از آن جایی که مردم خوزستان در معاشرت های خود از چاشنی طنز به کرات استفاده می نمایند، جای خالی چنین کارگاه هایی بشدت احساس می شد.
به گزارش پارلمان ایران دات کام به نقل از مهر، «محمدرضا شهبازی» از طنزپردازان رسانه ای و شناخته شده کشور مدرس کارگاه طنز و رسانه «باشگاه رواق» بود.
مرکز رسانه و جریان سازی حوزه هنری استان خوزستان، با رویکرد آموزشی و تبیینی مهم ترین موضوعات و دغدغه های موجود در فضای فرهنگی و رسانه ای را به صورت نشست یا دوره های آموزشی در اختیار جامعه هدف خود قرار می دهد و اولین کارگاه آن به مبحث طنز و رسانه اختصاص یافت.


منبع:

1403/04/09
11:32:41
0.0 / 5
160
تگهای خبر: آموزش , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲